reklama

Mail Milanovi

Zdravím, pán Kňažko, o politiku sa veľmi nezaujímam. Žijem v Srbsku, správy nesledujem a o prezidentských voľbách som sa dozvedela len vďaka blogom. Som rada, že sa mi podarilo naplánovať si dovolenku tak, aby som bola v marci na Slovensku. Voliť určite pôjdem. Keďže som vôbec netušila, kto je väčšina z kandidátov, so záujmom som si pozrela zopár diskusných relácií v TV.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mám pre Vás dobrú správu - môj hlas patrí Vám. Ste dostatočne zrelý, zodpovedný, kultúrny, máte prehľad. Diplomat. Bez uhýbania a zahmlievania viete odpovedať na každú otázku. Nebojíte sa súpera, kritiky ani slovnej prestrelky. Viete si priznať chybu. V diskusiách som nepostrehla, aby ste sa ľutovali, vyhovárali alebo neprimerane povyšovali. Poznáte jazyky. Slová viete pretvoriť do akcie. Dokážete použiť humor aj tam, kde sa iní tvária príliš dôležito a vážne. A ako iba jeden z mála, vlastne už iba ako jeden, ste ma svojim kultivovaným vystupovaním presvedčili, aby som s dôverou a radosťou darovala môj cenný hlas práve Vám.
Želám Vám výhru. Želám Vám aj veľa vnútornej sily, pozitívne myšlienky a pevné nervy, dobrý tlak. Chcem, aby ste boli prezidentom mojej rodnej krajiny!

Prosím ťa, vesmír, splň mi toto želanie...

Držím prsty,
Mária

( knazko@knazko.sk )[/content>

Mária Vrška

Mária Vrška

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Čím zrelšia, tým krajšia. Od r. 2007 žijem v Srbsku, pracujem pre lokálnu RTV Stará Pazova v slovenskej redakcii. Vyšli mi 4 knihy pre deti, prispievam do viacerých vojvodinských časopisov a pozitívnu životnú energiu mi okamžite dodá Dubioza Kolektiv z Bosny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu