reklama

30 vreckoviek a pohľad z vlaku

Pondelok – Bolí ma hrdlo, nemala som včera u Vesny piť studenú kolu. Nevadí. Svoje povinnosti si nejako odkrútim a večer sa teším na zumbu. 16.20h, pípa sms. „Danas nećemo imati trening,“ oznamuje tréner Mišo a mne klesá nálada o dvadsať bodov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Utorok - Tečie mi z nosa. Bolí ma hlava. Doobeda sedím na gauči, na pol úst čítam mladšiemu rozprávky a nalievam sa teplým čajom. Vrecká aj kôš sú plné vreckoviek. Nevadí, prejde to. 13h, dvere sa nečakane otvárajú a vojde nachladený manžel, ktorý to v práci vzdal a mieri do postele. Do večera ťahám šichtu sama.

Streda - Upchatý nos. Zišlo by sa povysávať, navariť, trochu to tu dať do poriadku. Dvojročný syn kašle, skúšame ochutnať citrón. 15h, volám Helenke a ruším svoju účasť v Belehrade na besede s Ivanom Štrpkom. Do kelu! Treští mi v hlave, ani dnes nič zo zumby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Štvrtok - Všade vreckovky. Konečne pripravím polievku a próju. Neide mi počítač, ten kábel je už úplne na šrot. Baterka detto. 12h, píše Vesna. Žalúdočný vírus z našich detí úspešne prešiel na jej dcéru. Sorry.

Piatok - Počítač sa umúdril, narýchlo vyberám zopár fotiek a utekám, nech mi Fotoljubiša urobí darčekový kalendár. Vzápätí si nadávam, že som mohla vybrať krajšie fotky. Bolesť hlavy doznieva, denná dávka 30 vreckoviek ma ešte drží. Dúfam, že dnes o 18.30 už konečne pôjdem na zumbu.

Občas sa sťažujem, že mám život nalinajkovaný, samý režim, harmonogram, kolotoč do kruhu. A občas, keď z toho kolotoča vybočím, môže mi byť zle a chcem sa vrátiť do svojich stereotypov. Lebo v nich vlastne cítim stabilitu. A stĺp potrebuje byť silný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čaká ma pekná sobota a nedeľa. Hlásia slnečno, 6 stupňov. Či už s vreckovkami alebo bez nich, teším sa na lepenie vianočných obálok a akciu v kulturáku kvôli čerstvej ročenke. Bude to tiež vybočenie z všedných koľají. Ono je to vlastne tak, že všetci máme svoje koľaje, sme sami sebe rušňovodičmi a záleží len na tom, cez ktoré okienko budeme vykukovať na svet. Bože, keby som bola taká múdra a silná, aby som si vždy vedela vybrať ten správny pohľad...

Mária Vrška

Mária Vrška

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Čím zrelšia, tým krajšia. Od r. 2007 žijem v Srbsku, pracujem pre lokálnu RTV Stará Pazova v slovenskej redakcii. Vyšli mi 4 knihy pre deti, prispievam do viacerých vojvodinských časopisov a pozitívnu životnú energiu mi okamžite dodá Dubioza Kolektiv z Bosny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu