reklama

Dilema

Pol roka som nebola na Slovensku, už mi chýba energia Bardejova, smiech sesterníc a trochu aj mamino rozmaznávanie. Dnes som vzala kalendár a našla som ten najlepší termín 1. – 16. marec. Mama bude po rakúskom turnuse doma, sesterky majú východniarske jarné prázdniny, no najväčším gólom je termín prezidentských volieb. 15. marec, držte ma, môžem ísť voliť. No hneď sa zaseknem – do kelu, a koho?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Politika ma nezaujíma. Poteším sa správam, že na návštevu nášho Srbska prišiel Čaplovič, Lajčák, Fico... ale to len z dôvodu blízkej spojitosti s mojou rodnou hrudou. Nepozerám správy, nesledujem titulky v e-novinách a že sa chystajú voľby, to viem len vďaka surfovaniu po blogu. Dnes som si prvý krát naklikala zoznam kandidátov a -nesmejte sa, prosím, poznám iba 4 mená. Z toho troch hneď odpisujem len kvôli vonkajšej nesympatii, bez dôkladného skúmania ich kampane, sľubom či politickej minulosti. Keď si predstavím ich tváre, slovník a spôsob vystupovania ... nemám záujem dať im svoj cenný hlas. Kto je Fischer, Mezenská, Šimko a spol., neviem. Mám si ich všetkých prácne vygoogliť, kým mi dve deti skáču po hlave?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ostáva teda štvrté meno kandidáta, ktoré mi niečo hovorí. Viac ho poznám z divadla než z politickej scény, no zdá sa mi, že je to inteligentný, kultúrny pán, ktorého podobizeň si ako-tak viem predstaviť na poštovej známke. Ale je to skutočne on, môj výherca spomedzi všetkých? Či mám radšej po večeroch zodpovedne študovať profily ostatných uchádzačov o môj vzácny hlas? Hm, len keby sa mi chcelo... lebo keď si radšej naťukám Profesionálov, určite sa nasmejem viac.

Nuž teda, kandidátov je štrnásť a ja som jedna. Mám ešte mesiac a pol na premýšľanie, komu z nich obrazne podám svoju ruku. A aby som bola v obraze, asi začnem sledovať správy, lenže aj tu je otázne, ktorý kanál či noviny si vybrať. Dilema... a zase dilema.

Mária Vrška

Mária Vrška

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Čím zrelšia, tým krajšia. Od r. 2007 žijem v Srbsku, pracujem pre lokálnu RTV Stará Pazova v slovenskej redakcii. Vyšli mi 4 knihy pre deti, prispievam do viacerých vojvodinských časopisov a pozitívnu životnú energiu mi okamžite dodá Dubioza Kolektiv z Bosny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu