reklama

Červená Banská Bystrica

Na rušnom parkovisku pred škôlkou, v sychravom studenom ráne, som zbadala výrazné červené auto. Zaujalo ma, lebo ešpézetku BB vidieť v srbských uliciach zriedka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Z pravej strany z auta vystúpila usmiata pani a namierila si to rovno ku mne: „Dobrý deň, ja vás poznám. Teda, vašu svokru poznám... zo speváckeho zboru. Vy mňa určite nepoznáte... Poďte, môžem vás zoznámiť?“ a dvoma krokmi ma viedla k červenému autu. Vďaka jej širokému úsmevu som ako baránok kráčala k dverám, zohla som sa a čumela na neznámeho šoféra, ktorý sa cítil asi trošku trápne.

„Dobrý deň,“ zaklipkala som očami.

„Dobrý, vy ste vraj zo Slovenska?“ opýtal sa. „A odkiaľ?“

„Rodáčka z Bardejova.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„To je od nás trochu ďaleko,“ usmial sa. Mohol mať asi 35, na nose okuliare a išla z neho celkom fajn energia.

Nadýchla som sa, že sa opýtam, ako sa Banskobystričan ocitol ráno pred škôlkou v Srbsku, ale syn mi zahučal do ucha, že už chce ísť.

Pokrčila som ramenami: „Prepáčte, šéf zavelil na odchod... Tak sa majte pekne, rada som vás videla...“.

Je sychravý studený večer a kým sa ten malý šéf hrá na ninju Donatela, opieram sa o teplý radiátor a rozmýšľam, čím to je... Čím to je, že mi v hlave ostal ten čriepok červeného auta, široký ženský úsmev a okuliare na mužskom nose. Netuším, kto boli tí ľudia. Dokonca ma trošičku mrzí, že som sa pri káve nedozvedela celý príbeh. Opatrne si teda balím čriepok do bublinkovej obálky a ukladám do priehradky „krásne“.

Mária Vrška

Mária Vrška

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Čím zrelšia, tým krajšia. Od r. 2007 žijem v Srbsku, pracujem pre lokálnu RTV Stará Pazova v slovenskej redakcii. Vyšli mi 4 knihy pre deti, prispievam do viacerých vojvodinských časopisov a pozitívnu životnú energiu mi okamžite dodá Dubioza Kolektiv z Bosny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu